Mutiara kata

Apr 9, 2009

grgghjhhh!!!!!

kenapala pos malaysia kat tempt sy ni lembab sgt?????!!! kita da tunggu berjam2..tp urusan tak selesai.. geram jugalah. pegawai kat kaunter pun x tau nak bg penjelasan supaya kita ni org awam tak menunggu lama sgt. bila fikir2 td mcm buang masa la sgt2 berurusan kat Pos Malaysia ni..last minit da baru nak kata urusniaga da tutup...yg terconggok je td sy kat dpn dia dr td, tnya perlu ambik no ke lagi utk urusan ni..menjawab ye..kan lebih elok abiskan ayat terus..." ye dik, kena ambik no. tp utk urusan adik skrg, akak rs xsempat da..." jd, sy boleh fikir lebih baik balik terus..apapun sgt geram masa sy abis dgn sia2...!!!!

nota kaki: cuaca panas, sepanas ati ku..huh!!!

5 comments:

riri said...

kak noraaaaaa~
sabar2. mmg pun rina pun kadang-kadang geram ngan orang pejabat pos ni. huhu!

hye, im mr. Jay said...

mane2 pun same la kak nora.
asal namenye kerajaan, mmg lembab.
sabar je la...

Kizzy TF said...

ya, org kaunnter d pej.pos opis bwh aku tu, lgsg nda pandai senyum.

arapkan gigi je.

bikin panas!

ada.m0khtar said...

sabor jew r
uhuhhu
slalu jew jadi situasi cm g2

~Nora~ said...

rina, mr jay, kizzy, ada mokhtar..
yup, korang mmg betul..geram sgt2...mcm la kita ni tak kejar masa kan..klu tunggu lama, urusan selesai, xpa juga. ni berjam2 tunggu, tp urusan tak selesai..klu jadi hulk da lama roboh bangunan pejabat pos tu..

kizzy, maksud ko org tu jonggang ka??? ko ni, dlm sy 'panas' ble buat hiburan lg..hehhe..jd, kurang skit marah ni..