Mutiara kata

Apr 11, 2009

Menjawab Tag Dari Kizzy - Pja - Sue

1.Bekas kekasih saya adalah
= lelaki yang mngajar erti cinta kepada sy. Mengenalinya membuatkan sy rs pelbagai rs..kadang2 jd bodoh juga sbb CINTA..huh!!!

2.Saya sedang mendengar
= jari2 sy mengetuk keyboard ni..d samping kipas yg berputar..

3.Mungkin saya patut
= berehat dlu kerana keadaan badan yg kureng enak ini..kebarangkalian utk demam selesema ada tinggi selepas ini..

4.Saya suka
= macam2...yg pasti sy suka bila org d sekitar sy rs happy bila berkawan dgn sy..

5.Sahabat-sahabat baik saya
= adalah org2 yg sangat memahami sy. mereka jarang bersama, namun sering mberi semangat dan sokongan.

6.Saya tak paham
= mcm2 hal terjadi skrg..apatah lg bila sedang skt

7.Saya kehilangan
= suara...huhu..semakin serak.. rock babe!!

8.Ramai yang berkata
= sy ni nampak muda dr usia..hehe, bak kata pija x mcm umur 27 tu..

9.Makna nama saya
= Cahaya keasyikkan..:)

10.Cinta itu adalah
= subjektif tp indah..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
= bekerja keras..hahhaha...

12.Saya akan cuba
= utk merehatkan diri selepas balik keja ni.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
= ABADI

14.Telefon bimbit saya
= Wrna merun..jenama samsung..kecik tp comel.

15.Bila saya terjaga dari tidur
= sy akan cuba utk pejamkan mata supaya mimpi indah sy bersambung semula...

16.Saya paling meluat apabila
= tgk perempuan tergedik2 ngn laki...sy pun naik malu sbb jantina sy juga PEREMPUAN

17.Pesta/Parti adalah
= Tempat yg ramai sgt org. malas nak join sama!!!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
= hmm...paling comel??? hmm...anak arnab yg da tumbuh bulu dgn lebatnya tp still nak manja2 lg..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
= semuanya. dr sy bayi hinggalah dewasa skrg. Setiap peringkat umur tu sy mempelajari sesuatu yg berhrga..

20.Hari ini
= Kepala sy tgh pening2 lalat sbb br lepas makan ubat..

21.Malam ini saya akan
= tido awal

22.Esok pula saya akan
= blum ada sebarang aktiviti lg

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
= saya nampak jerawat lg...aduhhh...!!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
= saya mahu pergi arked permainan..

26.Makanan Barat atau Jepun
= bole x klu xpilih barat atau jepun??? tekak sy masakan org melayu..heheh

27.Bilik yang terang atau gelap
= depends la.. kalau masa nak tidur saya mahu gelap.. kalau siang saya mahu yang terang.. :)

28.Makanan segera adalah
= bread & maggie

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
= soriiiii....len kali k..x dpt join kepala tgh 'ting tong' heheh...

30.Siapa yang anda nak Tag?
kebanyakkan da kena tag..fikir dlu..ok, sila lihat senarai d bawah:

1. abot
2. kak ling2
3. rina
4. bunga
5. semua yg singgah d blog sy ini...

3 comments:

pijaberry said...

Cahaya keasyikkan,
patut la sa asyik ja tengok ko bila kita melepak.. hihi..

~Nora~ said...

hehehhe..cheh!!! ade ke pija???

pijaberry said...

ada.. ada.. hehe