Mutiara kata

Mar 18, 2009

JOM LAYAN LAGU NI...

Klik kat cni..
http://www.youtube.com/watch?v=BRjkC_OKoRo&NR=1


Dan Sebenarnya - YUNA


Oh bulan, enggan melayan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
mula menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi..........
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh
dan sebenarnya...
aku rindu......
dan sebenarnya....
dan sebenarnya....
aku tak mampu...

layan lagu ni best!! pernah dgr lagu ni dlu, tp xpasti sapa penyanyinya..tp bila CT AISYAH-AF7 nyanyi lagu ni, sy pun terus search kat Youtube..lagu ni sgt slow, tp menenangkan. Diiringi dgn petikan2 gitar.. Cuma soalannya, napa penyanyi asalnya mcm tak famous je?..


Nota Kaki : Meh relax jap...

0 comments: